جهش تولید | شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر : تاثیر آموزشها وانتقال تجارب - نمایش محتوای خبر

 

 

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر : تاثیر آموزشها وانتقال تجارب

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر : تاثیر آموزشها وانتقال تجارب

 

سید حسین ناظر مُدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر تاثیر آموزشها وانتقال تجارب «گعده ای » و «حاشیه ای » جشنواره های صدا و سیما را در جذب ، نگهداشت و افزایش رضایتمندی مخاطب بسیار مثبت و ارزنده دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی مُدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در گفتگو با ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استانها با اشاره به ضرورت چاپ کتاب و یا ساخت برنامه از جلسات «گعده ای» و «حاشیه ای» جشنواره ها گفت: مدیران ، برنامه سازان و هنرمندان شبکه های استانی باید به نقش ارزنده و تأثیر گذار آموزشها و انتقال تجارب به هنگام گپ و گفت ها در اوقات آزاد جشواره اعم از فرصت های بین کمیسیونها ، فوق برنامه ها و رفت و آمدها توجه داشته و برای ثبت و ضبط آن برنامه ریزی کنند

سید حسین ناظر با اشاره به فعالیت حدود 70 شبکه رادیویی و تلویزیونی محلی و استانی بعنوان «سازمان دوم» رسانه ملی گفت: برای توسعه همه جانبه و پایدار و رسیدن به اهداف سپهر رسانه ای و قرار گاه جنگ نرم نقش شبکه های استانی با گرایش اطلس جامع فرهنگی کشور نقشی بی بدیل ، کارگشا و پیروزمندانه است.

مُدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در خصوص جشنوارۀ و اهداف آن افزود: جشنواره تولیدات مراکز استانها از قدیمی ترین و بزرگترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور و یکی از رویشها و زایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

وی از جشنواره بعنوان تجلی گاه «هیأتهای اندیشه ورز»  در حوزۀ فرهنگها و خرده فرهنگها، محلی برای دستیابی به آخرین یافته های رسانه ای ، کنکاش و داوری در اندیشه ها و خلاقیتها ، محل شناسایی و جذب استعدادها و سرمایه های آینده برای بروز و ظهور رسانه ای و جلوه گری فرهنگ ایرانی اسلامی نام برد.

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در پاسخ به این سوأل که جشنواره تا چه حدی می تواند در ایجاد انگیزه برای برنامه سازان شبکه های استانی تأثیر گذار باشد گفت:  انگیزه ها و تشویقهای مادی معمولا زودگذر و فراموش شدنی است، اما انگیزه های معنوی و روحی پایدار و جاودانه خواهد ماند.

وی ارتقاء روحیه یادگیرندگی و یاد دهندگی ، رشد و بالندگی فکری و هنری ، افزایش اعتماد به نفس ، ایجاد حس مسئولیت و رقابت پذیری و رفاقت پذیری ، دیده شدن و نامدار شدن بی نام و نشان ها ، روز آمدی و آشنایی باشیوه های نوین رسانه ای و فرصتی برای عرضه بهترینها را از جمله عوامل ایجاد انگیزه های معنوی برای شرکت کنندگان جشنوارۀ  تولیدات مراکز استانها نام برد.